Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Aamor & Tina - 20 juni 2013 17:56

I morse vara jag så trött men det kändes lite bättre när matte sa att det var sista arbetsdagen för denna vecka.

Hade regnat i natt och det stänkte lite när vi gick iväg till syrran men det var ändå varmt ute.


Varit en dag som mest har ägnats åt slappande för det har varit så varmt att man knappt orkat röra sig!

Vi valde att rasta mattefar vid ett tillfälle men jisses vad det dallrade i luften, knappt vi orkade gå hem.

Mattefar snackade med en man en bit från deras hus och han bjöd oss på vatten men vi ville inte ha, man ska inte ta emot nått från okända ju, hihi! vi drack sen när vi kom hem.


När matte kom fick jag åka bil hem och i den var det svalt för hon hade svettats hela dagen och nu ville hon frysa lite, hihi hon är lite knasig för hon vet att det inte är bra att ha kallt i bilen så men det var så skönt.

En liten stund satt vi ute men även i skuggan blev det för varmt.

Matte säger att det känns som vi är i tropikerna idag med denna värme och luftfuktigheten.

Vi får passa på att sitta ute senare när det svalnar av lite.

Har inte blivit bjuden på nån mat än för det är inte lönt, äter inte när det är för varmt - kanske senare!


Nu ska vi hålla helg och göra - ja, vad vi känner för i tre dagar. Sen jobbar matte 3 veckor till innan det är semesterdags - jag längtar såååååå!


Idag vill vi gratulera vår bloggvän Julia som fyller år - GRATTIS!!!!!!

 

Bilden är till dig Julia (en av dina favoritbilder va?)


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards