Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Lämnad!

Av Aamor & Tina - 23 juli 2013 21:35

I går kväll ville jag leka lite sök men matte kom på att jag skulle leka lite med min Nina Ottosson's tanke-godis-jobb platta!

Det är över ett år sen jag använde den nu och matte sa att det skulle vara kul att se hur jag bar mig åt och naturligtvis skulle hon filma mig!


Idag vaknade matte innan 8, hon hade satt klockan på 8.05, matte inga klockor på semestern, för hon skulle iväg på nått!

Jag fick i alla fall åka bil en bit, bort till syrran men sen gav sig matte iväg själv utan mig - jag var lämnad till min syster och skulle vara där hela dagen!

Nu blev det rätt kul för vi har varit ute mycket och sen fick vi besök!

Mattes moster och kusin kom på besök, kusinen bor i Söderköping så hon är inte nere så ofta men vi tyckte det var kul att träffas och vi visade många leksaker för dom!


Matte då! Jo hon körde till sin kompis Mona och hennes familj (dom som var hemma i alla fall).

Jag fick stanna hos syrran för hon har tre hundar och den äldsta gillar inte andra hundar direkt och sen har de en 12 veckors valp, en katt och en del hästar.

 

Detta är den lille Goliat och matte sa att han var sååååå söt så, hmmmm!

Höde matte säga att de åt minsann hästskit när matte, Mona och hundarna gick genom hästhagen då de skulle se när dottern och kompisarna red på ridbanan - hade aldig jag gjort, hihi!

Lille Goliat bor med sin mamma och äldre syster, han var heltokig i katten så en kille i min smak, hihi!

Mona och Goliat skulle komma och besöka mig nån gång efter att han fått sin 12 veckors vaccination, kul kanske hihi!

Matte hämtade mig strag innan 20.30 och jag åt min mat när jag kom hem och nu tänker jag sova lite, vi kanske går ut en gång till, beror på när matte vill lägga sig!




 
 
Melody

Melody

24 juli 2013 08:08

Min moster och mina Berner Sennen kusiner bor ju också i Söderköping! Ja, för nog måste mattes syster vara min moster! Det är en bra stad för där får vi hundar gratis glass på restaurang Smultronstället, så jag tycker nog att det är dags att vi tar en tur dit! Härlig film!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

24 juli 2013 10:06

Klart att din mattes syster är din moster, hihi!
Jag är ingen glass fantast så jag klarar mig utan men jag hade gärna åkt dit ändå!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

24 juli 2013 09:10

Så duktig du är, fast att HITTA gottis är ju skojsigt!!!
Synd att din tofs föll framåt, så vi såg inte när du åt.
Var det verkligen gottis under alla klossarna?
Bra gjort av dig att hitta dem alla och trevligt att du fick extra belöning av matte efter väl uträttad arbete :).
Ha en trevlig onsdag. Vi hoppas att ni får det lite svalare.

=^.^=

Kram och nospuss

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

24 juli 2013 10:03

Ja där var godis under alla men sammanlagt en stickis från Ö&B!
Tofsen faller alltid fram om inte matte fäster den i svansen, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

24 juli 2013 17:48

Så duktig du är på att hitta gottiset och äta upp det :)
Kan du tänka dig att min matte också påstår att den där Goliat ser jättesöt ut !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

24 juli 2013 18:06

Hihi, han var så pysslig säger matte!
Äta godis är en av mina specialiteter, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards