Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2013 17:37

Sovmorgon i dag också och ingen klocka som ringde.

Tog det lugnt i morse för jag var ute rätt sent i gårkväll. Matte hann göra alla morgonsysslor innan vi gick ut och tur var det för när vi satt på bänken kom Arktis och hans matte gående plus några av katterna.

Vi busade lite men sen la jag mig ner och tittade på katterna istället.

Helt plötsligt känner jag nån som trampar över mig och när jag vänder på huvudet står Arktis över mig och då säger jag ifrån att så gör man inte, lite hyfs får man ändå ha fast man är liten!

Fast vem kan bli arg på en sån sötnos!

 

Han somnade sen uppe på bänken tätt intill min matte - fick gå för denna gång!


Jag och matte gick bort till matteföräldrarna och syrran för matte skulle handla och mattefar hade lite trädgårdsavfall som skulle till tippen.

När de sen kom tillbaka var syrran och jag ute med matte i den stora delen av trädgården och busade lite!


 

Nu är vi i alla fall hemma och ska göra lite nytta säger matte men jag tycker att nytta för mig är att sova en stund, hihi!


Lovade två andra filmklipp och det första är när jag ber matte snällt om hon vill komma ner på golvet och det andra är jag och Arktis!


 


 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards