Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 2 augusti 2013 16:50

Vi vaknade lite tidigare i morse än vad vi gjort de senaste dagarna men det är bara bra säger matte, jag kan ju sova vidare när hon gått upp.

Vi var ute rätt tidigt i går kväll så matte gick ut med mig direkt efter att hon duschat och då var Arktis ute med några av sina kattkompisar.

Vi snackade lite med dom och sen gick vi en runda, Ollie följde med oss på nästan hela rundan så det blev inte så mycket "nyttigt" gjort från min sida, sa matte. Jag gjorde det viktigaste i alla fall!

Matte åt sen frukost när vi kom in och lite senare frågade hon om jag ville hänga med en tur med bilen!nån affär tr

Vi körde mot nån affär trodde jag men istället stannade vi framför några stora portar som öppnade sig när matte rullade framåt.

Har varit där någon gång innan men det var längesen. Matte och jag hoppade av bilen och sen startade en maskin där inne bilen stod.

Jag har alltså tvättat bilen idag, väntat på att den skulle bli klar rättare sagt men jag var med ändå!

Den blev så fin och det var på tiden matte för jag skämdes nästan för att åka i en sån skitig bil, hihi!

Den var mest dammig och nån liten fågelskit men nu blev den fin.


Hemma igen startade matte tvättmaskinen och jag gick och la mig för vila lite, värmen tar på en liten hund så då behövs mycket vila.

Matte tog riktigt kallt vatten i min skål och det var så gott och svalkade lite extra.

Blir nog inte så mycket mer som händer hos oss idag, vi ska äta och gå ut fler gånger men inget annars, jag sover nog lite och matte lyssnar nog lite på bok.

 

Från augusti förra året!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards