Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 20 augusti 2013 19:38

Tagit det lugnt idag, matte låg och läste rätt länge i går kväll men vaknade ändå tidigt i morse så vi har inte gjort rent för mycket idag.

Kört lite med bilen och gjort lite ärenden och eftersom jag älskar att åka bil gör jag så gärna det!


Berättade för matte att jag ville ha mat, jag går bort till mitt matställe och slickar på underlägget och när hon blandat till det åt jag allt ihopa.

Jag får inte äta i kväll efter 22 för jag ska tydligen sövas i morgon för att ta tandsten och matte trodde jag skulle vara sån idag som inte åt, brukar nämligen vara så när nått ska hända dagen efter, hihi!


Skulle ut och pinka nu för en stund sen men Arktis var ute och det innebär att några av katterna också är ute så vi satte oss på bänken istället.

Matte satt ett tag på marken och då kröp Arktis upp i hennes knä men jag spanade bara på katterna så det fick han göra.

Det är nog bättre med Peggy idag för matte fick klappa henne lite på huvudet. Jag fick också lite kel av henne så jag blev nästan nöjd, varit bättre med mycket kel, hihi!


Varit hyfsat väder idag, lagom varmt och inget regn, matte säger att det kunde varit lite varmare men det var tillräckligt för mig, hihi!

 

Från maj i år när jag spanade på katter!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards