Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 26 augusti 2013 18:13

Oj oj oj, vilket bushumör min kompis Arktis är på just nu, matte kallar det trotsåldern och påstår att hon varit med om den men det kan jag inte minnas, hihi!

Jo han ska inte göra alls som hans matte säger och när hon ska tillrättavisa honom ylar han som om han håller på att avlida!

Jag bara tittade på honom och matte sa till hans matte att inte ge upp för det är så vissa perioder - inget jag heller minns, hihi!

Vi träffade honom igår och då uppförde han sig inte riktigt som han kan om han vill.


Måndag idag och matte ska jobba en hel vecka från och med nu, suck!

Visst veckorna går fort men det är skönt att få vara hemma hos matte trots allt.

Fick åka bil till syrran idag och det är toppen men sen har dagen bara gått åt till att vänta på matte.

Har sovit mycket och passat mattemor när Affi passade mattefar, vi måste dela på passningen.

Vi har motionerat mattefar också men det blev inte jättelångt för det har varit rätt så varmt.


Matte berättade i morse att hon inte skulle jobba länge idag men att hon hade 2 ärenden innan hon skulle hämta mig så jag låg och väntade på henne från klockan 15.30

Åh, denna väntan och lång blev den idag för hon kom inte förrän 16.55, på tok för sent och sen ska hon jobba länge en dag också!!!!

Var hon hade varit? Jo det ska jag tala om för er, hon hade varit på polisstationen för att skaffa pass och fick vänta där i 1 timme och 15 minuter innan det blev hennes tur, var tydligen en massa folk!

När jag undrade var mitt pass var sa hon att jag inte skulle få nått heller!

Vilket sätt va! Vad ska matte med pass till när inte jag får ett?


Nu har vi varit hemma en stund och jag ville inte ha nån mat, ska nog sura lite över passet jag inte får eller så sover jag istället för jag har inte bestämt mig än men nån mat vill jag inte ha, inte än i alla fall!

 

Gammal bild! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards