Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Aamor & Tina - 31 augusti 2013 20:08

Vi tog en lång sovmorgon idag, visst matte vaknade i vanlig tid men hon la sig igen efter att ha varit uppe en vända.

Senare fick jag kalla på henne och säga att det var dags att gå upp för jag behövde gå ut.

Vi gick en lång runda och när vi kom tillbaka satt vi ute en stund och både Peggy och Ollie kom och kelade med mig men sen kom Arktis och då stack Peggy.

Inne igen gjorde matte frukost även om det nästan blev tidig middag för klockan var efter 11 när hon åt och jag ville också ha mat men inte min egen utan jag ville ha en macka med smör på, åt 1/3 av mackan, ibland är det gott med frukost.

Matte passade på att tvätta några maskiner tvätt och sen slöade vi lite, matte med en bok och jag behöver inget för att slöa, hihi!


Matte satt och tittade på en film på Dreamfilm, en som heter The Host, hon har läst boken och det är samma författare som till Twilight-serien.

Jag bad om mat redan stra innan 16 och jag åt upp allt, smakar bättre med mat på helgerna när matte är hemma och när matte sen hade ätit sin ville jag gå ut igen.

Matte började titta på en serie hon köpt för ett tag sen som heter Floden blev mitt liv, hon minns att hon såg den när hon var liten och ville se den igen, ska börja på avsnitt 4 snart men jag tvingade henne att uppdatera min blogg nu så hon fick pausa, hihi!

Passade även på att gå ut en sväng och gissa om jag blev skrämd!

Vi gick ner mot parkeringen och jag hade pinkat men tänkte kolla om Peggy var där men matte fick syn på en stor lös hund, ägaren verkade ha pli på den men vi vände ändå och jag sprang hemåt för att kolla katterna och helt plötsligt prasslar det till i buskarna och ut kommer Ollie farandes och hoppar över mig, jag hämtar mig snabbt och är med på leken och jagar in honom i buskarna och matte börjar skratta.

Så fort vi sätter oss på stenen kommer han fram till oss och ska kelas, han är rolig!

 

Gammal bild på mig och Ollie!


Nu får nog matte fortsätta titta på sin serie och jag ska nog sova lite till!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards