Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Aamor & Tina - 4 september 2013 18:32

Varit soligt och varmt idag, ja ingen sommar värme men en skön värme.

Mattefar fyller år idag fast han blev firad förra veckan tillsammans med mattemor så kom hans syster och gratulerade honom idag men vi såg till att få vårt ändå av henne, hihi!

Matte missade henne för hon cyklade iväg strax innan matte kom.

Det första jag såg när matte kom in var en kasse där det stod min affärs namn på så jag dök ner i den med en gång men där var bara mat.

Då sa matte att hon köpt något nytt till mig, var ändå Mush barf mat men detta var köttbullar på kyckling, kalkon och ren.

Vi fick smaka och jag åt en på direkten, syrran var lite svårflörtad men när hon väl fått smak på det åt hon så det stod härliga omkring och bad om mer för hon fick ju inte en hel portion.

Nu hat matte fått i uppdrag att köpa två såna påsar till syrran i morgon och en till mig också för den halverades nästan, nä inte riktigt men det gick åt några!

Var såååå gott!


Nu är vi hemma efter att matte fått mat hos matteföräldrarna och jag åt ju köttbullarna så nu kan vi ta det lugnt resten av kvällen.

Fast matte for på och började plocka undan en del saker och i rena farten hamnade jag på trimbordet?????? hur nu det gick till!

Nu gjorde det inget trodde jag för jag visste att matte lagt våra presenter där så jag skulle smygkolla men de var borta, hon hade hunnit flytta på dom innan jag kom upp där - suck!


Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka - gillar vi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards