Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Aamor & Tina - 10 september 2013 17:09

I gårkväll regnade det hela kvällen så det blev inte till att sitta ute och kolla katterna, jag ville men matte tyckte att det var onödigt att vi blev blöta.

Äh, sa jag för jag hade tänkt torka i mattes säng sen så inte min blev blöt, hihi!


Varit en rätt lugn dag hos syrran och jag var inte lika ihärdig om att få komma upp på bordet idag men visst jag frågade ganska många gånger ändå.

Mattemor fick äta lite snabbare och så löste det sig, hihi, de är så snälla så!

Har varit strålande sol hela dagen och en sån värme som jag gillar.

Vi har rastat mattefar för idag ville vi inte bara gå ut i vår hage. Det går bra ibland men nån gång så vill vi "ut" ut!


Matte hämtade mig direkt från jobbet och syrran har fått för sig nu att hon ska äta mat när min matte kommer och att hon ska bli matad, hihi!

Det roliga är att hon ber om mat men när matte sätter ner det på golvet sticker hon åt andra hållet, nu var jag inte mycket bättre för jag skiftade rum!

Hörde matte säga att om man vill utrymma oss från ett rum är det bara att ställa mat på golvet!

Matte satte sig på golvet och då kom Affi upp i hennes famn och åt när matte höll fram maten mot hennes mun, hon vill nog inte bli kladdig!


På hemvägen mötte vi Ollie, rätt så långt hemifrån, nä inte egentligen men han brukar bara gå till husgavlen om inte hans matte är ute med Arkis men nu hoppade han fram från buskarna och kelade lite med mig men han ville inte följa med hem, han hade nog något på span där inne - en mus kanske, sa matte.

Inne hamnade jag på trimbordet få fort halsbandet kommit av för matte sa att ingen kunde se vilket som var fram och bak på mig och nån mat hittade inte in i munnen med allt det håret som hände framme.

Har ätit min mycket goda mat och fått mitt eftermaten godis och nu tänker jag sova.

Matte tittar nog på några avsnitt av Sons of Anarchy tror jag.

 

Gammal bild men jag satt och väntade likadant när matte blandade min mat idag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards