Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Aamor & Tina - 11 september 2013 19:00

Idag har vi haft besök av mattemors syster och när hon skulle gå hem följde vi och mattefar henne hem, hon har nyligen gått och fallit och slagit sig i ryggen och höften och hon är ju ingen ungdom så vi måste vara rädda om henne.

Har blivit ovän med mattefar idag, han tyckte inte att jag skulle slicka tassen men det tyckte jag.

Har börjat med det igen och jag kan berätta att matte inte är så lycklig över det precis, tramsigt jag vet men.....


Matte jobbade länge och hon fick mat hos matteföräldrarna innan vi gick hem så det tog sin lilla tid.

Jag hade lyckats fixa till min frisyr och det var inte nått som föll matte i smaken och när hon sen skulle spruta på det där medlet på min tass så blev hon lite arg på mig för att jag inte ville och så hittade hon en tova som jag tyckte att jag kunde behålla.

Nån mat vill jag inte ha just nu för det tog på krafterna att bråka och så blev jag sur på matte när hon röt åt mig, hur kan hon göra så åt sin lille älskade hund, snyft!

Ligger i soffan nu och tänker inte ens kela med henne ikväll, inte som det känns nu i alla fall!

Hoppas matte är snällare i morgon!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards