Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Aamor & Tina - 16 september 2013 17:33

Mattes klocka ringde inte i morse för hon bestämde sig i går att stanna hemma och tur var det för hon har haft ont i halsen hela natten och när hon skulle säga godmorgon till mig så bara väste det till.

Jag hoppade upp till henne för att kolla läget oc h kela lite med henne så kanske hon skulle känna sig piggare men det hjälpte nog inte mycket.


Vid middagstid gick vi ner till bilen för min mat var nästan slut och det hade bara räckt till idag så vi körde ner till Morrhoppan och shoppade lite, Tina som har affären tyckte att matte lät lite märklig i rösten, några ord kom ut men det väste mest ändå.

Sen inom på Netto för lite nödvändigt men sen var matte helt slut och svetten rann på henne så hon och jag kraschade i soffan.

Åt mat lite tidigare idag än annars men jag var hungrig och då ska man ju äta.


Nu ska vi fortsätta slappa och matte försöker göra så lite som möjligt men jag måste ju ut nån gång  men det blir bara korta rundor och det är helt okej med mig.

Matte ska stanna hemma i morgon också i alla fall och troligen någon dag till men hon får se hur snabbt detta försvinner.

 

Gammal bild. Just nu är filten inte runt kudden för matte påstod att den luktade så den hamnade i tvätten!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards