Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Aamor & Tina - 17 september 2013 18:55

Både matte och jag tycker att det är tråkigt här hemma, matte för att hon är dålig och jag för samma sak och så orkar hon inget kul!

Fick mycket gos av Peggy innan idag, vi satt bägge uppe på bänken men när jag ville tvätta hennes öron blev hon lite småsur och hoppade ner.

På förmiddagen när vi gick en liten runda fick jag syn på två damer som satt på bänken vid idrottshallen och jag satte mig ner och tittade på dom och matte fick inte med sig mig, hihi!

De började prata med matte och då la jag mig ner istället och när vi sen skulle gå ville jag över och hälsa på dom så det gjorde vi, jag kan få som jag vill, hehe!


Åt min mat tidigare även idag.

Matte nyser och fnyser, hostar och harklar sig och rösten har inte blivit ett dugg bättre.

Vi busade för en stund sen men hon orkar inte lika länge som min syrra kan hålla på.

Nu ska vi gå ut och har jag tur träffar jag nån hund som vill busa med mig!

 

Gammal bild men väntan på mat, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards