Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Aamor & Tina - 23 september 2013 19:01

Hopplösa matte kunde inte somna i går kväll utan låg och vände och vred sig nästan hela natten, sist jag hörde nått från henne vara att hon sa "nu är klockan 02.30 så sov Tina" och sen tittade hon inte på klockan mer.

Trodde att det var ett skämt när klockan sen ringde 06, jag låg uppe hos matte och vägrade flytta på mig när hon skulle gå ut så hon fick krypa ur sängen men när hon gick in i duschen valde jag att lägga mig inne i badrummet hos henne!

När matte sen kallade och sa att vi skulle gå iväg bara tittade jag på henne, vägrade gå med henne för jag var såååå trött.

Då sa hon att vi skulle ta bilen och då fick jag bråttom med att stoppa huvudet i halsbandet, hihi!


Varit en bra dag hos syrran, jag har vilat och sovit en del för att ta igen nattens icke-sömn.

Jag har varit mycket uppe på bordet och gosat med mattefar. Jag gnuggade huvudet i hans bröstkorg så jag knäppte upp hans skjorta, hihi!

Vid ett tillfälle låg jag mitt på bordet och sov så gott när en störd syster hoppade på mig och ville leka!

Hon satt i fönstret och tittade ut men blev väl bus-sugen och tyckte att det var anledning nog att störa mig!

Blev väl inte direkt överlycklig men flyttade på mig och sov vidare.


Matte var sen även om hon inte jobbade länge idag, hon hade varit och shoppat lite för det var tydligen eko i vår kyl, hihi! Hon var förlåten för hon hade även varit inne på Ö&B och handlat mina favorit stickisar, både hem och till syrran så jag kan få även där och givetvis Affi också.

När vi kom hem stötte vi på Arktis och satt och snackade lite med honom och hans matte.

Matte sa att vi var så söta när jag la mig mellan hans framben och han la sitt huvud bredvid men inget foto finns som bevis - tur!


Ätit har jag gjort hos syrran innan vi gick hem så det slipper jag göra här hemma.

Tror nog att det blir en tidig sänggång för matte ikväll men man kan aldrig vara säker ändå.

 

I går när jag låg i mattes famn och blev kliad på magen!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards