Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Bråttom!

Av Aamor & Tina - 18 november 2013 18:46

Inte bra när matte tar för lång sovmorgon för hon har svårt att somna på söndagskvällen men sovmorgon är ju så skönt så jag får väl ta det, hihi!

Fick åka bil till syrran och det är lika kul varje gång.

Matte var så långsam när hon öppnade deras ytterdörr och jag stod och trampade och sa skynda dig det är bråttom!

Direkt när dörren öppnades flög jag in och hälsade snabbt på syrran för att rusa in till köket och hälsa på mattefar, hoppade upp på hans ben och han blev lika glad att se mig som jag att se honom, har ju inte sett dom på hela helgen.

Mattemor sov så jag fick vänta med att hälsa på henne.

Jag och syrran har i stort sett hela dagen sett till att få så mycket gos som möjligt och sett till så matteföräldrarna inte skadar sina ögon med för mycket läsande, hihi!


Matte jobbade länge idag men det visste jag om så jag satt inte och väntade på henne utan blev nästan överraskad när hon kom, visste inte riktigt om jag skulle hälsa först eller hämta en leksak till henne.

Blev en jättesnabb hälsning och sen snabbt iväg för att hämta en leksak.

Sen ska vi ha godis som vi tar från hennes mun, det är rutiner vi sett till att få fram, hihi!


Fick inte åka bil hem som jag förväntat mig för matte ska göra ärenden i morgon, haaa tror hon är lat bara!

Har ätit min mat och jag har fått en ny tofs för den halkar ner så lätt jag är nybadad, påstår matte i alla fall!

Kanske inte hjälpte till att hålla den på plats för jag gnuggade huvudet i mattefars skjorta, hihi!

Nu tänker vi slappa lite i soffan och hålla kväll.

 

Från förra månaden!

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

18 november 2013 19:17

Soffgos är bäst!Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

18 november 2013 19:20

Det är härligt!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

18 november 2013 19:35

Skönt att vara tillbaka hos Affi och matteföräldrarna, de har säkert saknat dig jättemycket också!
Du sover gottigt i soffan :) KAN matte låta bli att pussadig på magen???

=^.^=

Kran å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

18 november 2013 19:38

Ibland saknar jag dom mer än vanligt!
Nä matte har svårt att låta bli mig när jag ligger skönt, hon säger att hon bara måste men ibland tröttnar jag och hoppar ner, hihi!

 
Melody

Melody

18 november 2013 20:00

Så bra att du tänker på mattefar och mattemors ögon! Det kan inte vara bra att läsa för mycket, utan mycket bättre att leka med dig! Jag tänker alltid på husses ögon och skäller när han tror att han ska sitta och lösa korsord!
Man är väl en omtänksam liten hund!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

18 november 2013 20:02

Vi är väldigt omtänksamma, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

18 november 2013 21:10

Visst är det härligt att sova länge när man kan även om det blir xtra svårt att gå upp tidigt sen :)
Här har jag fått ta tass om min förkylda matte sedan i lördags.

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

18 november 2013 21:12

Visst är det!
Hoppas din matte börjar känna sig bättre snart!

 
Laika

Laika

18 november 2013 23:24

Det är ju så skönt att ligga och dra sig, sova länge, men det får man sota för sen på kvällen när man inte är ett dugg trött.
Vilken tur att du haft en sån fin dag och att du nästan blev överraskad när matte kom :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 november 2013 07:08

Jag själv har nästan aldrig sömnproblem, hihi!
Jag tyckte nästan det var skönt att komma till matteföräldrarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards