Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under november 2013

Av Aamor & Tina - 1 november 2013 17:30

Det är faktiskt en väldig tur att matte upplyser mig om vilken dag det är denna vecka för jag blir helt snurrig annars.

Fick åka bil i måndags och åt båda hållen, i tisdags fick jag åka bil till matteföräldrarna och i onsdags åkte jag bil hem och inte en enda av dagarna var fredag!

Idag fick jag åka bil åt båda hållen och idag är det fredag för det vet jag - matte sa det i morse.

Snurrigt värre!

Nu har matte sagt att måndagar och fredagar ska jag få åka bil åt båda hållen för då jobbar hon i andra ändan av stan och de andra dagarna ska hon cykla eftersom det ligger mitt i stan - bara det blir nån ordning på det så fattar jag.

Nu har hon gjor sin första vecka på det "nya" jobbet och hon trivs så bra och idag har hos skrattat så mycket att hon har ont i kinderna.


Jag har firat fredag hos syrran med att vila och ta det lugnt så jag kanske orkar roa matte ikväll, hihi!

Just nu ligger jag och vilar mig men jag sover inte men det känns skönt att vila efter att ha ätit.

Det är mörkt och regnigt ute så vi satt bara en liten stund på bänken och jag såg inte ens skymten av en liten kattsvans.

Nu ska jag och matte snart mysa i soffan men först ska hon fundera en stund om hon orkar bädda rent i sängen och starta en maskin tvätt, hihi! Tror hon gör det men hon ska först känna efter.

 

Kanske får jag lite godis sen (gammal bild).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards