Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

GOD JUL!!!!!

Av Aamor & Tina - 23 december 2013 16:46

Vid sista rundan igår så stötte vi på Peggy, det var så längesen jag såg henne nu och vi blev nog lika glada bägge två.

Hon riktigt kröp in under min päls för att komma så nära som möjligt, det var ljuvligt!


Har varit hos syrran idag för matte och mattefar var iväg och shoppade det sista inför morgondagen. Syrran tyckte nog att jag luktade gott för jag fick en riktig genomnosning av henne, hihi!

När mattemor gjorde vid skinkan och mattefar kokte gröt gick jag, Affi och matte ut på en långrunda och vi mötte inte en enda hund men det var skönt att komma ut och gå.


Nu har vi varit hemma ett tag och jag har fått mat men vet inte riktigt om jag ska äta idag eller strunta i det, just nu gick jag och la mig istället.

Matte äter hemmagjorda köttbullar men inte ens de passade mina smaklökar idag.


Nu vill vi önska alla en riktigt

GOD JUL


 

Mattes facebook-vänner har redan sett denna så jag hoppas det inte gör nått att ni får se den igen!


Var rädda om er!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

23 december 2013 17:29

Du är sååå söööt på bilden, det gör absolut ingenting att vi får se den igen :)
Vi önska er en rikigt God Jul tillbaka :)

=^.^=

Julkramar och en stor Julpuss på nosen!

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

23 december 2013 17:47

Matte blev rätt nöjd med den, hihi!

 
Melody

Melody

23 december 2013 18:23

Årets vackraste julkort... nu vill jag bara ge dig en massa julpussar!
Hoppas du och din matte får en riktigt God och Fin Jul!
Massa julpussar från mig till Er och en stor julkram från matte!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

23 december 2013 18:37

Tack så så mycket, jag rodnar nästan om jag hade kunnat, hihi!
Samma sak önskar vi er!

 
Laika

Laika

23 december 2013 22:25

Jättefint julkort :D
Vi önskar er detsamma, massor med julpussar och kramar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

23 december 2013 22:27

Tack!
Ha en super duper Jul!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

24 december 2013 22:15

Wow eller vov ;) Snyggt julkort!

God Jul från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

25 december 2013 00:17

Tack Bella!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards