Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

Jul!

Av Aamor & Tina - 25 december 2013 18:55

Nu har Julafton passerat och snart även Juldagen men för min del är det inte så stor skillnad på vilka dagar det är utan det viktiga är att ha matte hemma!


Vi var hos matteföräldrarna igår på Julafton, vi givk dit strax innan middagstid och sen gick vi hem igen strax innan 22 så det var en heldag.

Jag och syrran var ute och rastade min matte vid ett tillfälle, gick en lite längre runda då men annars tog vi det mest lugnt.

Nån julmat ville vi inte ha och knappt något annat heller för den delen, hihi! Syrran åt två av köttbullarna min matte gjort för där var ingen lök i dom.

 

Vi passade på att vara så mycket som möjligt uppe på bordet men trist nog fick inte vi plats när de skulle äta, hihi!


Träffade på Arktis utanför vårt när vi kom hem och våra mattar snackade lite, Arktis fick för sig att gräva lite och jag kollade vad han stimmade för.

Sovit gott i natt och länge på morgonen för matte somnade om efter att hon var uppe och stimmade vid 06, hihi!


Juldagen besökte vi också matteföräldrarna, stod lutfisk på menyn idag, ett sånt äckligt skit hur kan de äta det men tydligen gillar de tvåbenta det, hihi.

Har nästan precis kommit hem och matte tycker att jag borde äta eftersom jag åt så pyttigt igår men jag valdr att gå och lägga mig istället.

Vill man utrymma ett rum med mig i det så är det bara att sätta fram mat - jag är ute därifrån på 5 röda millisekunder, hehe och matte uppskattar inte alls min snabbhet!


Nu ska vi hålla Juldagskväll och göra så lite som möjligt - jag i alla fall, matte kan göra vad hon vill så länge hon blir hemma.

 
 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

25 december 2013 20:25

God fortsättning till Er från oss
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

25 december 2013 20:27

Samma till er!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

26 december 2013 06:59

Ni hade säkert en fin Julafton och Juldag.
Lutfisken hoppar vi också över och äter Janson istället. MUMS!
Vi VET att din matte också tycker om det ;-) Fast skinka och köttbullar är också gott!
Ha en mysig Annandag!

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

26 december 2013 07:37

Ja Janssons älskar min matte men jag hoppar gärna över den, hihi!
Finns mycket god julmat om man är sugen ;-)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

26 december 2013 11:01

GOD fortsättning önskar vi dig och din matte !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 december 2013 11:55

Detsamma till er!

 
Laika

Laika

28 december 2013 14:28

god fortsättning. Här är det helt annat, jag äter gärna av allt och väldigt gärna mer än vad matte ger mig. Jag älskar julmat, det passar min mage helt perfekt :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

28 december 2013 14:49

Passar det din mage ska den givetvis ha julmat ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards