Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Dela!

Av Aamor & Tina - 28 december 2013 12:50

Jag har ett fasligt jobb just nu och är redan helt slut!
Jag är hundvakt och då måste jag dela matte med de andra!
Det är nog det jobbigaste men jag är en stor påg och SKA kara det för att sen lägga beslag helt på matte när vi blir ensamma igen, hihi!

Vädret är inte det bästa utan snarare det sämsta så att vara ute lite längre är ingen höjdare precis, det ösregnar!

Finns inte så mycket tid över mer än att passa hundar och matte så vi hörs när jag får tid!
Bilder kommer sen!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

28 december 2013 13:23

Så snällt av dig att dela matte med andra vovvar!
Det ska bli kul å se bilder på vilka andra vovvar du passade och som du fick dela matte med ;-)
Ha en mysig lördag, fast du har det en smula jäktigt!

=^.^=

Kram å nosgos till alla!

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

28 december 2013 13:30

Jag ska njuta av våra lugna stunder, de finns de också för matte tar det lugnt och då blir vi andra också lugna.
Det ska komma kort sen bara matte hinner med med kameran, hihi!

 
laika

laika

28 december 2013 14:43

Oj, passar hundar.. Fler än en, då förstår jag att du verkligen har det fullt upp :) hoppas ni har det roligt :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

28 december 2013 14:51

Ja det är fler än en och de vill kela med min matte - jobbigt!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

28 december 2013 17:10

Men jisses ska din matte vara delad i flera dagar ?!
Stackars , stackars henne !
*fniss*

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

28 december 2013 18:03

Ja och värst är det för mig!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

28 december 2013 20:03

Jag visste det, jag visste det!! Det är säkert, jag har sagt det till Matte. "Jag tror att Aamor är hundvakt, han har inte bloggat på några drar. Och det är inte likt honom."
Ojojoj då har ni att göra, tror jag?

BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

28 december 2013 20:44

Ja det är nästan full rulle hela tiden och de andra hundarna lite jobbiga men jag vänjer mig nog!

 
Ingen bild

Dui och Deco

28 december 2013 20:44

Det är ju trevligt med sällskap men bäst att få ha sina människor för sig själv.Nosbuffar

Aamor & Tina

28 december 2013 20:45

Blir lite mycket att dela matte för det är inte bara en eller två ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards