Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Bilder!

Av Aamor & Tina - 21 januari 2014 19:22

Blir lite bilder idag för matte skrev ett först men slant på en tangent och vips var allt borta.
Hjälpte inte att jag bad snällt för hon har inte tålamod idag, hihi!
Hon har nämligen varit hos tandläkaren och bedövningen har inte släppt så hon låter lite roligt, hihi!

Jag och Peggy i går, hon var så kelig och jag njöt!

Jag och syrran! Matte lekte lite med ramar så vi fick samma!

Ligger och myser i min säng i TV-rummet!
Matte ville att jag skulle ära men det ville inte jag, hihi!

 
 
Ingen bild

Aamor

21 januari 2014 19:29

Syrran är på den översta tillfixade bilden men det ser ni som känner mig, matte skrev fel för där skulle stått syrran och jag ;-)

 
Dui och Deco

Dui och Deco

21 januari 2014 20:08

Finaste Aamor! Vilket härligt gos! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

21 januari 2014 21:13

Det var mysigt!

 
Laika

Laika

21 januari 2014 20:44

Ni må vara lika, men nog ser vi allt skillnad på er ;) Roligt att du fått träffa Penny :) Jobbigt att matte skrivit och haft sig och sedan slinter, det där har hänt även här, men vi är så glada att vi fick se fina bilder.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 januari 2014 21:14

Syrran är lite mer flickig även om det bara är till utseendet, hihi!

 
Melody

Melody

21 januari 2014 20:56

Stackar matte som varit hos tandläkaren och fått bedövning! Det är inte roligt!
Jag minns nog när jag fick dra ut sju tänder och var vinglig en hel dag efteråt!
Jag vill också vara i sådana där fina ramar, men matte hon vet inte hur man gör!
Hon har liksom dålig koll på sånt! Jag får nog skicka henne på kurs till din matte!
Ge nu din matte en stor puss från mig! ja, du får en också så klart!
Din Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

21 januari 2014 21:15

Det är inte kul hos tandläkaren, gillar inte heller det men bättre matte än jag, hihi!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

21 januari 2014 21:06

Härliga bilder, speciellt på dig med en kelig Peggy!
Ni är lika gulliga båda två ;-)

=^.^=

Kram och nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

21 januari 2014 21:15

Det är mysigt när Peggy vill kela!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

21 januari 2014 21:50

Härligt mysbilder och Porträtt !
Tassklappar och Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

21 januari 2014 22:05

Tack Kjelle!

 
Edith

Edith

22 januari 2014 13:49

Jag förstår att matten inte orkade skriva om inlägget en gång till när det bara försvann så där. Usch för att gå till tandläkaren och usch för bedövningar. Min matte ska till tandis nästa vecka och då måste nog hon också ta till bedövning, inte kul.

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

22 januari 2014 18:13

Min matte har också tandistid nästa vecka för att laga ett litet hål, första på säkert 10 år, det andra hon lagat är gamla lagningar som lossnat eller bitit av.
Synd om våra mattar!

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

22 januari 2014 15:31

En bild jamar mer än tusen ord heter det ju, och här fick vi ju flera stycken på en gång, så det blir många ord som stackars bedövade matte slipper skriva :-)
Så himla fina ni är, syrran och du, och inramade och allt <3 Kul med mys och Peggy-kel också :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

22 januari 2014 18:14

Piffar till lite med ramar, i alla fall får man bort det som är lite trist runt om. Alltså koncentrerat på det vackraste, hihi!
Peggy kel är alltid väldigt uppskattat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards