Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Aamor & Tina - 7 februari 2014 17:47

Jag var väldigt tveksam till att gå till syrran i morse men matte övertygade mig om att vi inte skulle bli lämnade själva idag också så då kändes det okej.


Varit en lugn dag, vi har vilat större delen av dagen men på eftermiddagen sa vi ifrån att vi ville upp på bordet och kela lite eller i alla fall vara i centrum, hihi!

Matte kom lite sent idag också för hon skulle på två ställen och fixa och trixa men det blev inte jättesent som tur var.

Idag är det ju äntligen fredag och det känns bara så härligt och speciellt när matte hämtade mig så jag fick åka bil hem!


Hemma började matte fixa med en sak till mig som jag inte riktigt vet vad jag tycker om ännu men vi får prova och se. Återkommer med det när jag godkänt den, hihi!

Matte trampade på ett av mina små ben och då åkte dammsugaren fram och nu är de borta, suck jag sparar dom för att gå och tugga på lite då och då. Kanske ska lägga dom på nått ställe så hon inte trampar på dom! Får fundera!

Maten har hamnat i magen och nu tänker jag vila mig lite. Matte tänkte starta tvättmaskinen men hon blev trött av att bara tänka på det så hon valde diskmaskinen istället, hihi!

Nu ska vi njuta av att det äntligen är fredag!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards