Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Aamor & Tina - 12 februari 2014 18:43

Vi var absolut inte piggare idag när klockan väckte oss men det gör inte så mycket. Matte vaknar när hon kommer in i duschen och jag kan ju sova vidare hos syrran.


Just det har jag gjort nästan hela dagen, sovit vidare hos syrran, hihi! Matte säger att jag måste vara nått av det slöaste som finns och det kan hon nog ha rätt i men vem bryr sig.

Det är gott att kunna sova när man vill och jag är ju pigg när jag är ute eller när jag vill få igång matte, hihi!


Matte var sen, hon får skärpa sig nu. Hon hade varit och handlat för hon behövde lite saker till nått hon skulle göra.

Hemma satte hon igång och när jag ätit min mat satt jag bara och tittade på henne med förvånade ögon!

Matte bakade!!!!!! Det tillhör inte vanligheterna och självklart satt jag och kollade allt hon gjorde så det blev rätt.

Hon ska tydligen fortsätta i morgon för det skulle nått täcke på kakan och det blir bäst om man gör det när kakan är kall eller så gör hon den senare idag. Det blev en chokladkaka så det är inget för mig men det luktade gott.


Nu ska jag vila lite för det tog på krafterna att baka med matte, hihi!

 

Bild från förra året!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards