Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Aamor & Tina - 18 februari 2014 09:25

Nu är jag här igen! Matte kan hjälpa mig igen för det blir inte så bra med mina stora tassar, hihi!

Matte har varit dålig, ja hon är fortfarande men hon orkar lite mer nu.

Hon har nog nån influensa för hon har haft hosta, ont i hela kroppen, yr, feber och frossa. All hennes enegi har gått åt till de gångerna jag har velat gå ut.

Måste nog erkänna att i söndags var jag inte så snäll för jag ville gå ut massor av gånger, många fler än jag normalt går ut men hon förlät mig.

Igår roade jag mig med min godisgömma för att få ut lite energi, godis är ju aldrig fel, hihi!

Sen har matte sovit så dåligt ett par nätter, max 2 timmar säkert för den där ljudboken har gått nästan hela natten och så har jag hört henne hosta och vrida sig i sängen.


Idag känner hon sig lite bättre, hon blir inte yr bara hon vrider huvudet och hon har inte haft så mycket frossa i natt även om hon svettats men hon säger att hon nog sovit 4 timmar i sträck i alla fall. Sen gjorde inte duschstrålarna ont idag heller när hon duschade så bara det är bra.

Vi tog en liten morgonrunda och jag träffade på Nilsson, han är en liten herre med 4 raser i sig men liknar mest en Shih Tzu, vi hälsade och sen lekte vi lite och hans matte tyckte att det var märkligt för Nilsson kan vara lite gruffig men det var han inte mot mig. Det var kul för jag har saknat min syrra jättemycket.


Jag tror inte att det blir mycket mer gjort hos oss idag än att matte går ut med mig när jag behöver eller vill för hon lär nog vilja ta det lugnt lite till så att hon snart kan bli bra igen.

 

Bild från innan denna månad!



Jag har fått en bloggaward till av min söta bloggvän Bella! Tack så mycket!

 

Jag väljer att ge den till ALLA mina vänner!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards