Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Aamor & Tina - 20 februari 2014 15:05

Matte fösökte med att sitta och sova i natt men hon fick ont i rygg och nacke å tillsist la hon tvärs över sängen och somnade lite, hon har vartit vaken massor av gånger men lite sömn har hon fått.

Rundan vi gick morse kändessom en sömngångarrunda för matte var fortfarande så trött. Jag fick i alla fall gjort vad jag skulle.

Inne drog hon mot bättre vetande fram dammsugaren för hon fick nästan panik av allt grus och hår på golven men sen var hon helt slut och genomsvettig.

Vi la oss och slappade lite på soffan och matte somnade efter en stund och sov nog i 1 timme innan hon blev väckt - ja av mig för jag behövde gå ut och klockan var ändå ca 14.

Nu har vi ätit mat och sitter och tittar på curling, matte i alla fall för jag har precis lekt med min godisgömma och nu ligger jag bak gardinen.

 


Igår kväll betämde jag mig för att flå min vita pip-råtta, hihi! Matte såg att jag lekte med den men när hon sa nått till mig och jag tittade upp ch hade en "skinnbit" i munnen blev jag avslöjad - ups!

Nu är den bara genomskinlig plast men den piper ännu.


Vädret är idag är inget att skyta med för det är grått, blött och disigt men fåglarna sjunger för fullt ändå så de bryr sig inte om att det är grått!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards