Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Aamor & Tina - 28 februari 2014 17:50

Natten till idag har inte varit nån rolig natt för mig och matte!

Jag var orolig och ville gå ut, väckte matte 23.55 och 01.30, matte gick ut med mig bägge gångerna men jag gjorde inget.

Hon var inte precis överlycklig över detta och hon traggade en del på mig samtidigt som hon förstod att något störde mig.

Jag ville ligga nära matte också och det gör jag inte så jätteofta när vi ska sova, en liten stund då bara.

Vid 02.30 vaknade matte av att jag gick omkring och då var det redan försent, olyckan hade hänt inne och när hon gick upp och tog bort det så satt jag och väntade för jag misstänkte att rumpan behövde tvättas.

När jag sen reser mig ser matte en droppe som hon fick för sig var blod och blev orolig. Hon kollar överallt på mig och tar en bit toapapper och drar över hela mig men inget syns, då blev hon mindre orolig så vi gick och la oss igen och sen var allt lugnt.

Snacka om att jag var trött sen när klockan väckte oss 06! Trodde att vi skulle stanna hemma men matte sa att jag kunde fortsätta att sova hos syrran sen.

Hörde henne även resonera mig sig själv att det var rätt ljus i färgen det hon trodde var blod så det var nog bara skit, ja så är det nog du var inte riktigt vaken och du får ha koll bla bla bla!

Vägen till syrran gick långsamt kan jag säga för jag var trött. Dels åt jag inget i går och sen varit vaken en hel del under natten.


Dagen hos syrran har varit normal, matte har ringt och hört hur det var med mig och om jag var som vanligt - hönsmatte!

Sen när hon kom och hämtade mig såg hon att jag var som vanligt!


Fick åka bil hem och vi tog en liten kort runda för att jag skulle uträtta mina behov, jag gjorde både 1:an och 2:an och allt var normal så matte blev ännu lugnare.

Mat ville jag inte ha idag heller men när matte bredde mackor till sig så ville jag ha och åt nästan en hel rund hönökaka (de små och inte de stora halvmåneformade).

Nu är jag nöjd och har gått och lagt mig men jag misstänker att matte kommer att hålla två vakande ögon på mig så allt är normalt.


Vårt härliga väder vi haft de senaste dagarna, även om vissa varit lite disiga är inte alls kul idag för det har ösregnat nästan hela dagen och har det inte öst ner har det droppat! Sååååååå trist!

 

Jag ska försöka sova i natt matte! (gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards