Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Aamor & Tina - 7 mars 2014 17:47

Matte började läsa en ny bok i gårkväll och hur smart är det när vi ska sova! Inte smart alls!

Okej hon släckte ändå 23.30 men vi skulle ju upp tidigt idag så gissa vem som var trött. Jo bägge men jag var nog tröttast som vanligt.


Såg en hund som jag ville vänta in när vi gick iväg men matte sa att det skulle vi inte alls för vi två gruffar bara. Jag var kanske sugen på lite morgongruff så jag kunde vakna till, hihi!

Den hunden har skällt på mig sen jag var liten så jag gillar inte honom.


Blev lite bus på morgonen när mattemor kommit upp, snällt av oss att vänta tyckte hon och vi är såååååå snälla.

Efter den turen har vi mest sovit förutom när vi var ute en timme och rastade mattefar, det var härligt.

Solen har skinit idag men det har blåst kallt.


Matte var lite sen idag för hon var inne i djuraffären och köpte vars en leksak till oss, lite fredagskul. Vi blev jätteglada, särskilt syrran som trodde att bägge var till henne!

Matteföräldrarna frågade matte om hon inte tyckte vi hade nog med leksaker redan men man kan aldrig få för många kuliga saker, hihi!

Fick åka bil hem och sen trodde matte att vi skulle gå en liten omväg hem från garaget men det kunde hon bara glömma så vi gick hem, givetvis satt vi ute en liten stund.

Jag har ätit min mat och jag har fått tofsen omsatt för matte sa att det var lika lurvigt i båda ändarna på mig - stämmer nog rätt bra, hihi!

Matte och jag delade ett kycklinglår sen men jag tror matte tog mycket mer än mig men hon är ju större så kanske det var rätt ändå men det var så gott.


Den är här nu, den ljuvliga fredagen och hela helgen ligger framför oss och bara väntar på att vi ska njuta av den och matte måste tvätta lite i helgen men det får hon fixa själv, hon har redan börjat.

 

(gammal bild)


TREVLIG HELG!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards