Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Aamor & Tina - 9 mars 2014 16:14

Blev lite längre sovmorgon idag, skönt!

Fick sällskap på morgonrundan av min favoritkatt Peggy. Mysigt för idag hade vi inte bråttom iväg så vi gick sakta, trots att vi bara kom precis utanför vårt område=utanför vårt hus, hihi!

Peggy är så söt när hon ställer sig sidan om mig och lägger svansen om mig men hon är lite tråkig som inte vill leka.

 

Mys!


Matte har haft dammsugaren framme och bara för att jag kände för det la jag mig tvärs över sladden så när hon skulle ta länst in i sovrummet tog det stopp och hur hon än drog hände inget, hihi!

Hon tittade ut och frågade mig om det var nödvändigt att ligga på hela sladden! Självklart det var det för annars hade jag ju inte gjort det, hihi och så reste jag mig.


Vid 13.30 ville jag gå ut en sväng och när matte frågade om vi skulle gå en långrunda, vi kom fram till en korsning där rakt fram blev långrundan och svänga vänster blev hem igen så satte jag mig ner och sa "glöm det", ingen långrunda idag för det var för varmt. Måste vänja mig sakta vid värmen och jag gick ju långt igår, hihi!

Vi gick hemåt och satte oss på bänken och så kom grannen och snackade och sen kom Arktis och hans matte.

Arktis uppförde sig idag så jag behövde inte fostra honom, hihi!

Igårkväll var han så jobbig att jag flög på honom och fick sen spotta hår länge efter men han skärpte sig! Man lägger inte sina tassar ostraffat på mig alltså, hihi!


Matte är lite gnällig och trött här hemma, hon har blivit förkyld nu och är rent ut sagt skitsur över det.

Jag tycker hon ska stanna hemma men hon säger att hon bara är lite grötig i rösten och täppt i näsan så det är inte så farligt så hon ska jobba.

Men hon är ju sur för hon har precis varit kass även om det var influensa och inte förkylning men det räckte men tyvärr är många förkylda på jobbet.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards