Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Aamor & Tina - 13 mars 2014 19:00

Även idag har det varit fint väder så vi har varit ute och busat i hagen men vi vill bara vara där om mattefar också är där ute. Går han in springer syrran in och hämtar honom medan jag väntar ute, är onödigt att springa in om jag ändå ska gå ut igen, hihi!


Matte var och shoppade innan hon kom för att hämta mig men sen gick vi hem. Satt ute en liten stund men sen gick vi in för inga katter syntes.

Matte tyckte att jag skulle äta mat idag eftersom jag stuntade i det igår. Jag var väldigt motvillig till att äta mat men jag kunde äta godis men det tyckte inte matte.

Till slut rev hon lite morot och blanda i torrfodret och då slank det ner, gott med lite annan smak då och då.

När efter maten godiset glidit ner sprang jag in i TV-rummet och torkade nosen i soffan och sen fick jag kalla på matte för min kudde och filt hade trillat ner på golvet och där kan den ju inte ligga, hihi!

Okej jag får väl erkänna att den föll ner när jag torkade mig men matte ska ju stå på tå för mig och lägga upp den så den inte ligger och skräpar på golvet för länge, tänk om jag hade velat lägga mig på den efter torkningen, hihi!

Gick och la mig när kudden kom på plats men inte där utan på mattes fot.

 

(gammal bild)


I morgon är det fredag och det ska bli skönt men jag förstår inte hur fort dagarna går eller springer iväg. Hur jobbigt det än är att gå upp och iväg på morgnarna så springer veckan iväg!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards