Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Aamor & Tina - 17 mars 2014 17:51

Vi orkade inte skriva här igår så det kommer idag istället!


Matte undrade igår om jag var sugen på att åka bil och eftersom den saken är solklar var jag med på det med en endaste gående gång!

Vi körde och körde, lite över 1 timme tog det och jag var glad när vi hoppade av bilen men inte för att bilturen var slut utan för att vi var borta och skulle hälsa på nån.

Vi gick in på innergården och dörren öppnades och ut kommer, shit vi är här tänkte jag och var fullt redo att vända och ta en tur med bilen hem, hihi!

Vi var hos min uppfödare och jag är lite av en "butterfis" (mattes ord) ibland och där är många hundar. Inte alla hälsade på mig på en gång som tur var men ändå.

Jag valde min plats och satt och såg lite ledsen ut och undrade hur länge vi skulle stanna denna gången, sist sov vi över där i 5 nätter varav vi passade hundarna själv i 3 nätter!

 

Hur länge matte?

Glad var jag bara när jag fick hälsa på katterna, ja jag vet jag är konstig men sån är jag.


Nu hälsade jag på hundarna men jag kände mig trygg här uppe på bordet och kunde titta ner på de övriga, hihi!

Ebba hoppade upp på stolen och då pussades vi men matte var för sen med kameran som tur var, hihi!

 

Ebba och jag.

Som tur var körde vi hem igen samma dag, stax innan 19 och då blev jag glad.

Sov hela vägen hem och när vi kom hem tyckte matte att jag skulle äta men det ville jag inte alls!


Blivit lite sömn i natt för nån väckte matte 23.30 och sen igen vid 04 och denna nån ville gå ut då, hihi! Matte var inte direkt överlycklig men hon fick ta det för jag var nödig i alla fall då 23.30

Fy tusan vad det blåste då och har gjort så hela dagen, undrar om stormen vände eller det är en ny som kom för nu räcker det verkligen!


Ledsna är vi idag för vår vän Julias ena katt Smulan har tassat vidare och det är så trist när det händer.

Vi tänker på er och lider med er! Kramar och nospussar till er alla!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards