Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Aamor & Tina - 18 mars 2014 17:14

Inget speciellt ovanligt men jag var trött i morse! Det tog på att sova dåligt matten innan så även om jag sovit gott i natt så har jag inte "hunnit" ikapp med sömnen. Nu säger matte att man inte kan hinna ikapp sömnen men det känns så när man fått sova ut längre några dagar.

Matte ska inte säga nått för hon var också trött i morse och det tog 20 minuter för henne innan hon gick upp, slöis, hihi!


Blivit lite av varje hos syrran men mycket vila, lite bus och lite kel. Matte säger att jag kan ta igen sömnen hos syrran men nu säger hon emot sig själv men jag kan sova lite mer än vad hon kan, ca 100% mer eftersom inte hon kan sova på jobbet - okej okej FÅR sova på jobbet!


Matte hämtade mig i rätt tid idag och det uppskattar jag men så skulle hon kolla på matteföräldrarnas dator för nått hade hänt men matte fixade det lätt, hade blivit fel kod lite för många gånger när mattemor skulle in på nätet, lätt hänt.

Katten Ollie kom och mötte oss i hushörnan men tor inte att han ville kela nä, när han kom nära tvärvände han och sen stack han igen och jag efter! Han har stenkoll på hur lång min lina är för han sätter sig ner precis så jag inte når fram.

Bus-Ollie ska jag nog döpa om honom till, hihi!


Min mat gör nytta nere i magen och jag gör nytta med att ligga på mattes fot, håller den varm samtidigt som jag har koll på henne, hihi!

Vi ska ta det lugnt ikväll, matte är lite trött i huvudet för hon ha fått vara på ett annat ställe idag där det behövdes folk, de vanliga var på utbildning.

Blir nog soffan snart med boken!

 

Denna lånade jag med hem idag också, hihi! (bild från förra gången)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards