Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Slösat!

Av Aamor & Tina - 19 mars 2014 17:51

Som vi sovit i natt! Matte vaknade på samma sida som hon somnade och har troligen inte rört sig på hela natten och själv har jag sovit jättegott men jag flyttar mig lite, blir halvt i sömnen.


Har blivit en hel del bus hos syrran och så har vi varit ute och vallat mattefar, hihi!

Matte sa när hon kom att det är märkligt att min tofs klarar sig över hela helgen och är lika fin men en dag här så hänger den på trekvarts. Syrran drar ju i mig så det är inte alls konstigt och sen har matteföräldrarna utmärkta mattor att gnugga sig i.


Matte har slösat med sina pengar idag men det var helt okej för det var till lilla mig hon handlade, hihi!

Hon tyckte att min ena säng i TV-rummet var sned och lite paj så jag skulle ha en ny och inte mig emot för sängar älskar jag, hihi!

Syrran såg den och blev nog lite avis men mattefar sa att hon också skulle få en ny sen en dag. Hon var uppe i min och bäddade men jag lät henne hållas för jag visste att den skulle med mig hem!


Satt ute en stund för att se om nån katt ville komma men tyvärr såg vi inte en enda så vi gick in och det var synd för jag hamnade på trimbordet direkt! Hade nog i och för sig hamnat där även om vi varit ute längre så......

Tofsen blev omsatt och mustaschen utredd och sen åt jag min mat medan matte fixade avloppet i köket.

Rann ner lite dåligt men nu flyter det på igen.


Tänker vila mig lite snart, kanske ligga i nya sängen om matte går in och sätter sig i soffan!

 

Godkänd matte, än så länge men får testsova den sen! Den är i alla fall ullig och mjuk!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

19 mars 2014 18:47

Finns det nån annan vovve som har så många sängar som du??? Eller nån som sliter ut dem som du gör??? *fniss*
Halva veckan har gått, nu är det bara två klockedagar kvar ;-)!

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

19 mars 2014 18:53

Antalet sängar är det nog inte så många som slår, hihi!
Kul med sängar och det tycker matte också ;-)
Slitaget ja det handlar nog om dålig kvalité på vissa för jag har fortfarande min nattsäng kvar och den köpte matte helgen innan jag flyttade hem!
Nu börjar det närma sig de braiga dagarna, hihi!

 
Melody

Melody

19 mars 2014 18:57

Precis en sådan säng tittade matte på åt mig i Västervik, men hon var snåljåp den dagen och köpte den inte. Du får rapportera om den är bra så jag vet om jag
ska tigga till mig en sådan nästa gång vi är i där uppe.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

19 mars 2014 19:07

Jag ska återkomma med betyget, hihi!
Är den skön ska du verkligen ha en så säg till matte att hon öppnar börsen, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

19 mars 2014 19:06

Du är allt lite bortskämd! men det ska man ju vara! Sängen ser jättefin ut.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

19 mars 2014 19:08

Jag är nog det men det stör inte mig, hihi!
Matte älskar att skämma bort mig så jag låter henne göra det för jag vill ju inte säga emot henne ;-)

 
Laika

Laika

19 mars 2014 20:04

Att din matte ligger och sover så still en hel natt är lika imponerande som din nya säng, hihi. Den är ju jättefin och jag tror verkligen att du kommer att sova riktigt bra i den :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 mars 2014 20:07

Det är ovanligt att matte ligger så still, hon snurrar annars mycket. Helt utmattad kanske!
Matte säger att jag sover gott, låter tydligen lite, hihi!
Den är störtskön!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

19 mars 2014 20:25

Jisses vilken tjusig säng du fått , Aamor !
Tror bestämt att du är lika bortskämd som jag ;-)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

19 mars 2014 20:27

Det kan nog vara så ja, hihi!
Fast visst trivs vi med det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards