Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Försök!

Av Aamor & Tina - 20 mars 2014 19:31

Varit en dag med strålande sol och man kan se att buskar och annat slår ut och spricker, är härligt att det börjar bli lite grönt ute.

Syrran och jag har mest tagit det lugnt även om det har varit lite bus.

Lite kel har det blivit uppe på bordet och när vi var ute och rastade mattefar gaddade jag och syrran ihop oss och skällde på en hund som kom gåendes på "vår" trottoar - utan tillstånd!

Mattefar sa att den inte behövde tillstånd och blev inte så glad men vi brydde oss inte, hihi!


Matte var sen! Hon får skärpa sig lite nu! Hon hade varit på två ställen och handlat, i en vanlig affär och så på Ö&B, matteföräldrarna ville ha solrosfrö till fåglarna och ekorrarna och det är inte så lätt att ta på en cykel så därför handlade matte det när hon ändå var ute med bilen.

Blev glad när hon kom, blir jag oavsett men lite skärpning på att hålla tiderna kan hon ändå se till att det blir!

I morse lämnade matte tillbaka den lånade pipisen, har glömt den innan och när vi då skulle gå hade jag tänkt låna den igen men trots alla mina försök gick det inte att ta den för syrran hade den i munnen och la framtassarna på den!

Lite respekt för henne har jag så jag får väl låna den en annan gång istället, hihi!


Kan meddela att min nya säng var jätteskön, låg i den nästan hela kvällen när matte tittade på TV så Melody du kan hälsa din matte att nu kan hon köpa en till dig, hihi!

 

Min första säng och den "lever" än, det är min nattsäng!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

20 mars 2014 20:00

Synd att din första säng har krymp med åren, för vi kan inte tänka oss att du har lika gott om plats i den som på bilden ;-)

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 mars 2014 20:01

Nä den är lite mindre nu eller kanske det är jag som blivit större, hihi!

 
Laika

Laika

21 mars 2014 20:34

Joo, klart dom behöver tillstånd att gå på er väg ;)
Och du... Huuuuur söt får man bli? Åhh, vilken underbar sängbild :D Vi kan stirra på den hela kvällen :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

21 mars 2014 20:40

Ja för alla vägar jag går är mina, hihi!
Jag älskade den sängen direkt, kanske därför den är hel än!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards