Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Aamor & Tina - 23 mars 2014 18:23

Matte låg och läste i sin bok till 01.30jag fick gå ut i hallen och lägga mig för att få lite mörker så jag kunde sova. Tassade tillbaka när hon säckte sen.

Sov till nästan 9 och efter lite morgonkel gick vi ut på en halvlång runda.

Jag fick kelat med Peggy, hon kom springandes efter mig och medan vi kelade kom Neo och hans matte och när de stannade och snackade kelade Peggy med oss båda. Hon är så söt min kompis!


Vi har inte gjort mycket idag utan varit riktigt lata - skönt, hihi!

Matte har mest läst i sin bok och jag har njutit av att vara hemma med matte.

Har fått tofsen omsatt och så tog matte bort några småtovor och så massor av kel uppe på trimbordet, mysigt!


Vi gick en kort runda igen vid 13.30 oh då strålade solen riktigt gott så vi satt ute en lång stund, hade hoppats på att Peggy skulle dyka upp igen me tyvärr inte.

Bad matte om mat när vi kom in igen.

Sen latade vi oss lite till, hihi!


När matte reste sig ur soffan vid 17.30 för att fixa lite mat till sig följde jag med ut i köket för kanske det blev nått gott.

Först skar hon bacon och det var mumsigt för jag fick smaka men sen när det var stekt blandadehon det i nån smet som hon hällde i stekpannan. Hon gjorde äggakaka med bacon och jag blev lite besviken att där inte var mer ostekt bacon kvar.

Matte erbjöd mig att smaka när hon åt men jag ville inte ha men när matte ätit klart skar hon ner en bit i mindre bitar och satte ner tallriken till mig och vad gott det var!

 

Gott, kan jag få mer? Fick jag inte!


Nu ska vi göra ungefär vad vi gjort innan idag, vi ska vara lata och ladda inför en ny arbetsvecka.

Hade gärna gått ut en runda men jag hörde att det regnade nu så jag väntar nog en stund, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards