Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Bil!

Av Aamor & Tina - 27 mars 2014 18:04

Var ganska så ovillig att gå till syrran i morse men så sa matte att vi skulle åka bil dit och genast satt jag vid ytterdörren!

Har ju inte fått åka bil innan i veckan eftersom matte kört med matteföräldrarnas i 3 dagar.

Det var lika kul som vanligt, åh jag skulle gärna åkt bil varje dag för så kul är det.


En väldigt lugn dag hos matteföräldrarna.

Vi fick följa med mattefar till mattes moster för han skulle hämta nått och vi gillar ju att gå dit. Hon har haft katt innan och jag har inte riktigt fattat att hon inte finns där längre - man kan alltid hoppas att hon är kvar fast matte har sagt att hon för nått år sen tassade vidare.


Matte var och shoppade lite mat innan hon hämtade mig men i morgon ska hon bara ett kort ärende efter jobbet så då kommer hon nog snabbt och då är det ju FREDAG!

Jag gick in och la mig i min nya säng när matte sa att det var mat så kanske jag hoppar över idag eller äter senare, hoppar nog över, hihi!

 

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

27 mars 2014 18:39

Din nyasäng ser skön ut, där sover du säkert jättebraigt :)
Tänk att det är fredag imorrn igen... HÄRLIGT!!!
Ha en lat torsdagskväll :)

=^.^=

Kram å Nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

27 mars 2014 18:44

Den är skön också! Jag kan ligga på alla håll och det är lika skönt!
Det är snabbt fredagarna kommer nu men helgen går lika fort.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

27 mars 2014 18:54

Den nya säng passar ju perfekt! Ser superskön ut.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

27 mars 2014 19:29

Den är jätteskön!

 
Edith

Edith

27 mars 2014 19:27

Tänk att du älskar så att åka bil. Jag tycker det är OK, men inte jättekul. Och Hilda är ungefär som jag. Men vad Hilda inte fattar är att du inte slukar matten direkt som hon alltid gör. Sov gott!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

27 mars 2014 19:29

Åker hellre bil än äter min mat, hihi!

 
Melody

Melody

27 mars 2014 19:29

Tänk att du gillar att åka bil när det är så roligt att springa!
Din säng set ljuvlig ut! Måste nog tjata lite på matte att hon köper
mig en likadan!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

27 mars 2014 19:32

Nu är jag ganska bekväm så jag åker hellre bil men ibland är det kul att springa, hihi!
Du måste tjata för den är skön!

 
Laika

Laika

27 mars 2014 20:52

Roligt att åka bil :) Jag fick en kort runda nu ikväll när vi åkte och tankade bilen. Du din bädd ser ju fantastiskt skön ut, verkligen... undrar om inte jag ska önska mig en till... fast vart ska jag ha den? På min gamla kanske ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

27 mars 2014 21:02

Man kan ha mer än en säng i vart rum, hihi! Matte och husse får plocka bort nått så den får plats ;-)

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

28 mars 2014 16:08

Låter som en perfekt uppladdningsdag för fredagsmyset! Och sängen passar ju också jamarbra till mys - en sådan skulle vi inte jama nej till :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

28 mars 2014 18:55

Gäller att vila innan så man orkar hålla fredag, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards