Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Aamor & Tina - 29 mars 2014 18:37

Idag sov jag minsann superlänge. Matte vaknade till och var uppe en sväng redan 6.15 men hon la sig igen och startade sin ljudbok men hon somnade nog till då och då - lät så, hihi!

Först när klockan var 10.45 gick vi ut, lagom morgon för mig detta!


Vi hann bara runt huset och jag tänkte lyfta på benet vid en sten men när jag skulle vända till fick jag syn på Peggy som kom springandes efter oss så nått pinkande blev det inte av.

Vi kelade och sen gick hon med oss en liten bit, enligt matte gick det för sakta för henne, ca 3 steg i minuten, hihi!

Efter en stund fick Peggy för sig att undersöka den stora pilen men jag la mig och väntade på henne en stund men sen gick vi vidare.

 

När vi sen kom hem igen efter en ganska lång runda satte matte igång med att blanda med mina flaskor och ta in mitt badkar i badrummet så jag la mig under köksbordet.

Dröjde ändå rätt länge innan det blev bad för matte skulle äta frukost och en massa annat så när hon sen tog mig hade jag nästan glömt vad hon gjort innan.

Vattnet var rätt grått när matte sköljde av mig schampoot så jag var i badbehov. Efteråt satt vi och myste i soffan i nästan 2 timmar innan det blev den sista tillfixningen uppe på trimbordet.

Ville ut nästan direkt jag var klar för att se om nån kunde se hur fin jag blivit plus att matte tyckte att jag kunde pinka lite.

Jag fick i alla fall som jag ville, hihi men nått pinkande blev det inte av för Peggy kom igen och som hon nosade igenom mig.

 

Här funderar hon nog om det är jag eller en likadan, hihi!


Har vilat en stund medan matte låg i soffan och lyssnade på sin bok och jag vilade även när hon lagade mat till sig och åt.

Har precis varit ute nu och matte tycker att jag borde äta men jag valde ett tuggben istället, kanske jag äter senare.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards