Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Aamor & Tina - 31 mars 2014 18:17

I gårkväll tyckte jag att vi la oss ovanligt tidigt men matte sa att det var rätt för klockan var 21.45, lagom tid men jag tyckte inte att det kändes så pass sent. Matte förklarade då att sommartiden startat så det var därför. Jaha och vad ska det vara bra för, jag blir helt förvirrad av detta!

Somnade gjorde vi i alla fall men sen vaknade matte vid 04 och hade ont i halsen, hör henne säga en massa fula ord och att hon inte tänker på något viss, överhuvudtaget bli förkyld igen. Lite är hon men det ska inte bli mer.

Kretsar förkylningar och magsjuka överallt nu så av två onda ting är väl en förkylning bättre.


Jag fick åka bil till syrran i morse och faktiskt ängtade jag lite dit, dels för att slå henne med häpnad hur fin jag blivit efter badet, hihi!

Vi hälsade och sen var jag tvungen att springa in och hälsa på mattefar. Mattemor fick vänta för hon sov men jag blev glad när hon kom upp.


Det var frostigt i morse men sen har det varit ett underbart varmt väder. Vi har varit ute jättemycket idag. Matteföräldrarna kom ut på trädäcket och satte sig och då ville vi upp på bordet så där låg vi och njöt en stund.

Blev lite varma sen så vi gick in i skuggan, var rikitgt gottigt.


Matte jobbade länge idag så nu kommer hon hem i vanlig rätt tid resten av veckan, hoppas jag.

Hon kom in och hälsade men sen gick hon ut igen och jag blev helt förtvivlad, min matte gick igen!

Hon kom in efter ca10 minuter och sa att hon hade pumpat sin cykel för hon skulle ev cykla i morgon till jobbet om ni där är luft i däcken i morgon. Bilen står kvar där för säkerhets skull, hihi!

Hon kan nog behöva den där motionen.

Återkommer i morgon och berättar om det blev motion eller inte, beror nog även på om hon blir mer förkyld också - undanflykter det vet hon men det är ingen höjdare att cykla om man är täppt här och där.


Min mat har jag ätit och nu ska jag vila mig en stund för allt uteliv tar på krafterna - nog mer än min matte som är lite lat i detta hushållet, hihi!

 

gammal bild, jag pausar på nån gräsmatta!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards