Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Aamor & Tina - 1 maj 2014 20:28

Det blev en riktigt lång sovmorgon idag, hihi!

Jag var ute igår 20.20 och sen sov jag och i morse vaknade matte först klockan 07 men hon somnade om igen och tur var det för sen vaknade vi inte förrän .......10.30, hihi! Det var väl en sovmorgon som hette duga. Okej matte låg och läste till strax efter 00.30 men ändå - så skönt!

Matte tog på sig och sen gick vi ut, hon tänkte att jag måste vara nödig eftersom det var många timmar sen jag var ute. Var inte jättenödig men visst var det skönt att få tömma blåsan, hihi!

Blev en lite lagom morgon förmiddagspromenad som avslutades med lite kattkel.

Blev lite slöande när vi kom in och matte åt frukost.


Vid 14.oo gick vi till syrran för matte skulle på kalas och jag skulle inte på kalas. Hade säkert fått följa med men jag hade det bra hos syrran och matteföräldrarna.

Det var mattes kompis son som fyllde 13 år och matte är fadder till honom så givetvis skulle hon dit.

Matte hämtade mig strax efter 18.30 och vi gick hem.

Jag åt min mat och mitt "efter maten godis" och sen trodde matte att jag skulle vila lite men jag hade andra planer, hihi!

Jag blev nödig så vi gick ut, matte passade på att kasta lite gamla tidningar och sen gick vi en långrunda.

Nu tänker jag vila och det ska nog matte också.


Varit varmt och skönt idag men nu ikväll har det blivit lite kallt. Jag tyckte att vi gott kunde sitta ute en stund men matte som varit ute hela tiden på kalaset hade blivit frusen så hon ville in i värmen.

 

Jag på promenad (gammal bild).


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards