Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Aamor & Tina - 6 maj 2014 17:51

Måste klaga lite för min matte släckte inte sänglampan förrän 00.08 igår, nä idag och så ringer klockan 06.15, hur tror hon att jag ska orka jobba hela dagen! Okej okej, orka gå till syrran och sen sova lite där men ändå!


Har som vanligt haft det bra hos syrran. Mattemor brukar komma upp lite senare men när hon kommer gåendes blir jag så glad och springer och möter henne för att sen ha följe med henne i korridoren ut till köket och för att inte tala om hur glad hon blir när hon ser mig!

Tagit det ganska lugnt för det har inte direkt varit det roligaste vädret för det har regnat lite då och då även om det inte har varit direkt kallt. Inget man frivilligt går ut i, hihi!


Vi var ute och rastade mattefar vid ett tillfälle och då mötte vi 2 stycken Bullterriers och vi berättade för dom att vi är störst och att vi äger allt som vi går på men de ville inte ens lyssna - så ouppfostrat av dom!

Mattefar påstod att det var vi som var ouppfostrade men om det stämmer så vems fel är det då!!!!!


Matte fick en pipleksak när hon kom och en puss och sen ville jag ha godis, hihi. Syrran ville inte ha nått men tro inte att jag fick hennes då istället - nä!

Maten har jag ätit och tänker nu vila mig en stund och sen ska jag ut och valla matte men det blir inte förrän innan det är dags att sova.

 

(gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards