Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Aamor & Tina - 8 maj 2014 18:07

Haha, nu börjar mattes nattsuddande visa sig för jisses så trött hon var i morse! Hon påstår själv att det var för att hon somnade om efter att hon vaknat vid 04.30, hon låg nog vaken en halvtimme men den sista timmen hon fick sova gjorde henne alltså trött - jo det kan hon ju inbilla sig, hihi! Hade köpt det om det varit de sista 10 minuterna men inte en hel timme!

Jag var nästan piggare än matte i morse, hihi!


Bra dag hos syrran förutom att vi ännu en gång blivit lämnade ensamma hemma. Tänk om nån kommit och tagit lille mig eller syrran för den delen, det tänkte de inte på när vi blev lämnade ensamma!

Okej vi sov men ändå.

Vi hade tänkt strunt i att hälsa dom välkomna hem när de kom men det glömde vi bort när vi såg dom, hihi!


Matte och jag satt ute en stund innan vi gick in men ingen katt syntes så vi gick in och tur var det för vi hann bara in innan himlen öppnade sig och det började ösregna, sånt som man blir genomblöt av bara av att gå 2 meter. Nu skiner solen igen men det blir nog mer regn för himlen är mörk säger matte.

Fick serverat min mat men efter att ha varit framme och kollat och nosat bestämde jag mig för att sova en stund istället och strunta i maten idag eller ta den senare.

Brydde mig inte heller när matte åt sin kotlett, var skönt att sova lite.

 

Sova är såååå gott! (gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards