Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Aamor & Tina - 10 maj 2014 18:45

Matte vaknade klockan 06 men efter en snabb tur upp gick hon och la sig igen som tur var. synd att hon inte somnade direkt för hon startade om ljudboken sleepfunktion 2 gånger så hon låg nog vaken 1 timme men sen vaknade hon inte förrän 9.55, en lagom tid för lille Aamor, hihi!

Vi gick ut en runda och jag fick gjort vad jag skulle. Träffade på Neo en hund i min storlek som bor en bit från mig.

Matte ville inte sitta ute för hon blev hungrig och ville ha frukost.


Inne igen startade matte tvättmaskinen för en ny jacka behövdes tvättas, den var nämligen väldigt statiskt och hon gillade inte att hon fick ståhår och att det sprakade i hörlurarna när hon tog av den.

Sen har vi slöat och slöat!

Först satt matte och läste lite nyheter på datorna och jag låg och sov på hennes fötter men sen såg jag att matte gick in och la sig i sängen för att lyssna på en bok och jag var inte sen att hänga med upp där.

La mig uppe under hennes högra arm och myste.

 

Matte fick ta några bilder innan hon fick mig med för hon chansade bara var jag låg och klickade av med mobilen.

Fasligt blixtrande bara men det var tur jag låg så skönt, hihi!


Nu har jag precis kommit in efter en liten runda och snacka med min kompis Arktis och blivit kelad av några som gick förbi.

Maten hamnade i min mage efter mycket suckande och hopp om att få godis istället men när matte sa nä så hörde jag på hennes röst att det var bara att äta och sen få godis eller inget godis alls.


Nu ska vi fortsätta med vårt tema för dagen så vi forstätter med slöandet, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards