Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Aamor & Tina - 12 maj 2014 17:28

Jag blev ganska så glad när matte sa att jag skulle få åka bil till syrran trots att det är måndag och en hel vecka ligger framför mig då jag inte får se min matte under dagen. Tur jag är van vid det, hihi!

Syrran blev jätteglad när hon såg mig och jag hade bråttom in för att hälsa på mattefar.

Hörde att mattemor var vaken så det blev en rusning in till sovrummet där matte fick lyfta upp mig.

Mattemor fick en ordentlig puss och sen en "dusch", hihi! Den tackade hon för, hihi!


Har blivit 2 busomgångar då vi jagade varandra men annars har det mest blivit vila och kel, jag har kelat massor med mattefar.

Har varit ett skiftande väder idag så vi har knappt vågat gå ut, rätt som det var när solen sken kom det hällregn så......

Mattefar och Affi gick ut på trädäcket och satte sig ett tag men jag stannade halvvägs i huset för att inte riskera att bli blöt, hihi!


Matte kom tidigt idag så då kommer hon att jobba länge en annan dag istället men det är ju okej.

Regnade när vi skulle gå hem så jag tvekade ganska länge på trappan men när matte frågade om vi skulle vänta valde jag att gå hem istället så vi kom hem nån gång.

Blev inte så mycket av det men halva jag blev blöt, tassarna och upp på magen för det står vatten överallt - räcker med regn nu så alla läskiga odjur kryper och gömmer sig. Massor av maskar, sniglar och sniglar-snäckor med hus och för att inte tala om de äckliga blodsugarna - undan med er!

Blev inget utesittande så jag gick in och åt min mat istället så nu tänker jag sova en stund. Matte ska nog snart äta hon med.


Höll koll på matte för hon provade sin elektriska fotfil som hennes snälla kollega (hon har gått i pension men ändå kollega) köpte till henne när hon var i Ullared, de var slut när matte var där.

De är 200:- billigare där än här hemma!!!!! Kollegan var inne och lämnade den till matte idag så matte kunde betala henne för den.

Var ganska kul att se när matte höll på men jag fick inte sitta för nära för då blev jag vitmjölig, hihi!

 

Ligger här nu men bilden är gammal.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards