Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Aamor & Tina - 14 maj 2014 18:03

Jag har mest vilat hos syrran idag. Det är skönt att koppla av och göra som man vill.

Matte var lite sen för hon hade två ärenden innan hon kunde hämta mig. Hon skulle handla mat till syrran, hon jobbar nästan intill min affär och sen skulle hon handla lite till oss, mest till sig själv.

Jag hade allt lite tur för jag fick åka bil hem men matte sa flera gånger att det är inte fredag så det är inte därför.

Vem bryr sig när jag får åka bil, hihi!

Hade tur att träffa på grannen och deras barnbarn och han ville klappa mig och han var nästan i min höjd, han fick en puss, hihi!

Började regna när vi gick in, har regnat innan under dagen i våldsamma skurar men nu kom en ordentlig smäll och matte sa att det var åska men det blev inte mer av det.


Matte serverade mig mat men jag är inte sugen idag så jag struntar i det eller tar det senare, tveksamt men man vet aldrig.

Har varit ute på en runda nu när det inte regnade men matte den fisen ville inte sitta ute för hon hade saker att göra inne - trist!

Tror jag går och lägger mig istället!

 

Valde att inta denna säng (gammal bild).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards