Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Aamor & Tina - 26 maj 2014 18:48

Måste gnälla lite på det som matte gjort vid och med mig i helgen. Igår körde hon trimmern lite på min mage och unde tassarna och du så måste jag stanna, sätta mig ner och lyfta upp baktassarna och kolla på dom för något känns inte okej!

Matte säger att det inte är nått men det känns konstigt! Gjorde tydligen så förra gången hon trimmade magen och höll på me det några dagar, konstigt känns det i alla fall!


Ida ar det varit jättevamt och detinnebär att det har blivit mnimal me rörelse för mig!

Jag gick till syrran i morse och sen har jag gått ut på trädäcket, flyttat mig lite där med att halvt om halvt resa mig och tagit några steg för att snabbt lägga mig igen.

Det har även ingått i rörelsen att gå in och lägga mig under matteföräldrarnas säng. Det är nära bara igenom uterummet så är jag där.

Jag har inte ens tagit mig ner på gräsmattan för att för att nått så jag har hållt mig hela dagen och matte jobbade till 16.30

Den mesta rörelsen jag åstadkommit idag var när matte kom för då rusade jag in till ytterdörren för att sen inse att matte kom direkt till trädäcket så jag fick rusa ignom hela huset igen!

Efter ett massivt pusskalas gick i hem, även rörelse där, hihi!


Nu vilar jag mig lite till så att jag orkar äta senare och gå ut en sväng till.

 

Bild från förra året men ja slappar här uppe på bordet som står på trädäcket! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards