Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Aamor & Tina - 27 maj 2014 18:10

Det har inte varit lika varmt idag för det har blåst en del- tack och lov! Har ändå varit ute ganska mycket på trädäcket.

Busade lite med syrran för vi ville ha samma leksak och hon hann givetvis fram före så jag fick jaga henne men det är lönlöst för hon är kvick som en vessla!

La mig efter det och sov en god stund, hihi!


På hemvägen tyckte jag att matte och jag kunde vila lite i gröngräset och matte hade inte mycket val än att stanna ett tag för jag tänkte inte gå, hihi!

 

Här ligger jag bra matte!


Matte har plockat lite och jag låg och tittade på och när hon lagade mat ville jag undersöka varje sak hon skar och blandade i men där var inget som föll mig i smaken.

Matte har lagt upp min mat men jag valde att lägga mig en stund under skrivbordet istället.

Äter kanske senare för jag åt inget igår men jag har ätit smörgåsrån med smör och ost på hos matteföräldrarna - det var mums!


Matte sa precis att vi bara har en dag kvar till att vakna efter klockan denna vecka och det är ju helt toppen om ni frågar mig, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards