Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Aamor & Tina - 28 maj 2014 18:09

Det är en väldig tur att jag och matte ska vara lediga i4 dagar för vi ärså trötta på morgnarna, jag på kvällarna också men tyvärr inte matte så hon somnar så sent.

Nu kan vi få sova lite längre på morgonen några dagar.


Har inte varit något uteväder direkt idag för det har blåst rätt bra och varit riktigt kallt men det blev bättre sen för på eftermiddagen kom sole och värmde.

Vi har hjälpt mattemor att damma och torka ytor idag eller hjälp och hjälpt, vi har varit moraliskt stöd i alla fall, hihi!


När matte sen kom för att hämta mig var vi ute på trädäcket och njöt av solen.

Matte la sig ner och vi överföll henne, hon bad om en puss och hon fick en riktig tryckare så hon fick torka sig om munnen sen, hihi!

Fick åka bil hem för nu är det fredagsonsdag och vi ska njuta av dessa lediga dagar och bilen ska få vila i garaget.

Jag har ätit min mat, blev tidigare än igår för då åt jag inte förrän 21.00

Nu passar jag på att smälta maten i liggande läge, hihi!

Matte körde igång tvättmaskinen och jag hörde henne säga att kanske hon kan få tvättunnan tom nu om hon sköter sig - jag tror inte det men det är ju bra att ha mål, hihi!

 

Ett v mina mål i livet -spana efter katterna! (bild från igår).


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards