Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Aamor & Tina - 29 maj 2014 17:55

Det blev ingen lång sovmorgon men det gjorde inget för vi har bara tagit det lugnt i dag!
Det enda "nyttiga" vi gjort är när vi har gått ut, hihi!

Det blev en hyfsat lång runda på morgonen och sen slappade vi, matte la sig i sängen och lyssnade på bok, jag hörde nog att hon inte lyssnade hela tiden men det gör inget för jag slumrade också till i min säng.

Vi har precis varit ute på en kort runda, matte kastade sopor så lite annat nyttigt blev gjort och sen satt vi ute länge.
Solen skiner och det är rätt varmt om man sitter i lä, blåser en del nämligen.
Jag har fått kela med tre smågrabbar och det är härligt!
Precis när vi skulle gå in ser matte en liten skugga i min päls och när hon kollar är det en fästing som kryper på mig - usch!
Matte får tag i den och nu kan den inte suga blod mer från någon!

Vi kommer troligen att fortsätta med att ta det lugnt resten av kvällen nu, matte har ätit men jag väntar lite till om jag vill ha nått men det får vi se.

Matte tog denna bilden igårkväll på "våra" fina blommor utanför vår balkong.

Gammal bild men jag måste ju vara med, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards