Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Aamor & Tina - 30 maj 2014 17:50

Matte låg och läste jättelänge igår men det gjorde inte så mycket för vi är ju lediga. Hon släckte inte förrän 02 och sen vaknar hon redan 7.30 men hon valde att ligga kvar en stund så jag fick sova klart!

Matte fixade till sig och åt och sen gick vi ut på en riktigt kort runda, runt husknuten och sen in igen, hihi!

Vi skulle gå iväg en liten stund senare så därför blev det inte längre!

Matte sa att vi skulle till syrran och då ville jag iväg genast men jag fick vänta och jag var otålig och sa till matte flera gånger att skynda sig!


Så fort vi kom dit stack matte iväg och när jag undrade var hon blev av sa mattefar att hon skulle komma senare för hon skulle jobba först och det stämde ju inte alls så mina stora ögon blev ännu större men då berättade mattemor att matte bara skulle ner till Netto - skönt!

Hon blev väl mottagen när hon kom igen och sen busade syrran och jag lite.

Det blev bad idag men inte för mig utan för syrran, hihi!

För att jag säkert inte skulle hamna på samma ställe kröp jag in under matteföräldrarnas säng, matte kommer inte in där, hihi!

Syrran blev jättefin och trött men hon hann först ge mig en liten springtur innan, hihi!


Vi har sen suttit ute och solat på trädäcket, matte somnade nästan men jag såg till att hon inte gjorde det.

Själv solade jag i skuggan för fast det blåste en del var det varmt i solen.

På vägen hem mötte jag min vän Chili, hon som är en Golden tik. Hennes husse berättade att hon blivit trea på en lydnadstävling, tyvärr var där för många fåglar som distraherade henne annars hade det gått bättre.

Jag hade vunnit för jag kan lyda, om jag vill, hihi - nä ingen risk att jag vunnit nått sånt, hihi!


Vi vill skicka en extra tanke till vår vän Julia som ligger på sjukhus och vi hoppas och vill att du snart ska bli bättre!

 

Från innan denna månad.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards