Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Aamor & Tina - 4 juni 2014 17:38

Matte somnade hyfsat fort gårkväll så jag är rätt nöjd men klockan blev ändå 23.10 innan lampan släcktes.

Matte var piggare i morse men ag kände mig rätt trött, hihi!

Hade turen att få åka bil till syrran, hihi!


Det har bivit ganska mycket vilande för mig och Affi under dagen men efter att vi varit ute en sväng med mattefar blev det lek!

Vi jagade varandra runt ett bord och sen en sväng genom hela hallen men rätt som det var blev Affi kelsjuk och sprang till mattefar så jag gick och la mig istället för det är inte lika kul att leka själv!

Det har varit lite växlande väder idag, lite regn och lite sol även om det inte var mycket sol så tittade den fram lite då och då!


Matte var och handlade idag igen men denna gång till mig så det var okej att hon blev lite sen, hade kommit snabbare om hon inte täffat en komis som hon snackade med.

Ingen bil hem idag men eftersom det inte regnade var detokej att gå, hihi!

Ska sova lite innan jag äter.

 

(gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards