Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Aamor & Tina - 10 juni 2014 17:43

Idag känner både jag och matte oss ordentligt sledna (slitna). Måste vara värmen som tar slut på alla krafterna.

Vi har inte ens gått ut i solen, jag och syrran mer än när vi blev vallade av mattefar. Han fick nämligen sköta hastigheten idag.

Vi fick besök på eftermiddagen av mattefars bror och hans fru men det var knappt att vi orkade hälsa på dom.

Inte ens när matte kom blev det glädjefnatt utan jag gick fram och pussade hennes fot och syrran gick inte ens av sin säng, hihi! Då är vi ordentligt slitna för annars är det full rulle när matte kommer.


Matte är också trött för idag har och är det så varmt, matte hade 29 grader i skuggan på jobbet - puh!

Vi tog det lugnt när vi gick hem och försökte hålla oss i skuggan så mycket det gick.

Blev lite dusch när vi kom in för att svalka tassar och matte svalkade hela sig och gick sen och la sig en stund men så började hennes mage klaga på att den ville ha mat så hon gick upp men jag tror hon snart lägger sig igen en stund.

Min mage har inte bett om mat än och kanske är det för varmt för det men vi får se senare.

 

Gammal bild men jag ligger här nu helt utslagen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards