Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Sovmorgon?

Av Aamor & Tina - 15 juni 2014 16:32

Matte vaknade klockan 9 i morse och sa när jag tittade på henne "idag fick vi sovmorgon"!

Kan man kalla det sovmorgon när matte inte släcker lampan förrän 01.30 och sen vaknar 7,5 timme senare? Nä, sovmorgon innebär att man sover många fler timmar!

Jag får väl sova lite på dagen!


Blev ingen långrunda idag för solen gassade och då vill jag inte gå så långt. Vi gick upp till idrottshallen och satte oss där och sen gick vi vidare en liten bit.

Såg 5 hundar och snackade nästan med en, hon är lite lömsk av sig så vi snackar på avstånd eller rättare sagt hon snackade och jag vände baken till och la mig när matte och hennes husse snackade.


Vi har mest tagit det lugnt idag, matte drog fram dammsugaren efter att jag blivit kammad och sen bakade hon en kaka som ska ingå i en hemlighet, berättar på tisdag, hihi!

Därefter la sig matte på sängen men en nypåbörjad bok! Jag somnade genast för det tar på krafterna att dammasuga och baka, hihi!


Jag var för en stund sen ute och kastade sopor och sen satte vi oss i gräset och bara njöt!

 

(gammal bild)

 
 
Laika

Laika

15 juni 2014 18:56

Baka en kaka och hemlighet, oj så spännande :D
Tur att du får vila under dagarna, din stackare som aldrig får sovmorgon, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

15 juni 2014 19:06

Nu gäller inte överraskningen mig men nån jag gillar!
Tack och lov för lugna dagar som jag kan vila på.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

15 juni 2014 19:09

Låter som en bra dag ändå! Har matte hört något mer ifrån Julia?? vi saknar henne så och undrar hur hon mår.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

15 juni 2014 19:37

Julia är fortfarande på sjukhuset! Vi hoppas hon snart mår bättre.
Hon har skrivit lite på sin blogg!

 
Melody

Melody

15 juni 2014 22:01

Nu blev vi så klart nyfikna! Kan det vara födelsedag på gång?
Någon du gillar? Det var ingen lätt ledtråd för du gillar ju så många!
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

15 juni 2014 22:04

Ingen födelsedag men nästan, hihi!
Ja jag gillar de flesta, matte säger alla men det stämmer inte riktigt!

 
Mimmi, Tazan Sessan

Mimmi, Tazan Sessan

15 juni 2014 22:33

Håller också tassarna att Julia snart är tillbaka på sin blogg, tassarna upp.

Vi är oxå jamans nyfikna vad det är för hemlighet

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

15 juni 2014 23:54

Ja nu vill vi alla att vår Julia ska bli smärtfri!
Jag ska berätta på tisdag :-)

 
LillaTeddy

LillaTeddy

16 juni 2014 10:43

Undrar varför matte alltid ska fram med dammsugarn! Min matte hon bakar aldrig. Inte medan jag bott här iallafall. 😃 visst är det roligt att träffa andra hundar! Jag älskar det! Även om vissa kan vara lite otäcka. Tassklapp🐶

http://Lillateddy.wordpress.com

Aamor & Tina

16 juni 2014 12:48

Jag har vant mig vi dammsugaren och försöker vara ivägen så mycket som möjligt ;-)
Du får säga till din matte att hon ska baka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards