Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Aamor & Tina - 3 juli 2014 17:24

I går var vi så trötta att vi knappt orkade med nått när vi kom hem. Först var det matte som inte kunde somna natten till onsdagen, jo hon somnade men inte förrän 02.30 ca och sen gick hon upp 06.15 så efter jobbet var hon ganska så trött.

Jag var trött för att matte hade vänt och vridit sig och på så vis väckt mig massor av gånger innan hon väl somnade.

Vi la oss och myste en stund men matte ville inte sova så det blev bara vila.


I natt har vi sovit som stockar men tröttheten sitter i än men det är inte så konstigt säger matte.

Alltså har jag i stort sovit hela dagen hos syrran, syrran har också varit trött så det var inte bara jag men jag vet inte varför hon var trött. Hon behöver kanske också semester - från mig eller rättare sagt våra morgnar.


Mattefar var ute på en promenix med oss och sen satt vi ute en stund på framsidan av huset och rätt som det var kom en bil som jag kände igen ljudet på och det var min matte - jippie!

Hon fick massor av pussar och sen var jag tvungen att springa in till mattemor och berätta att min matte hade äntligen kommit.


På hemvägen hittade jag en gräsmatta som blivit klippt för några dagar sen så gräset var torrt och mysigt att gnugga nosen i, matte försökte få mig att skaka av det när jag gnuggat klart men det satt som tusan, hihi!

 

Snyggt pyntad, hihi!

Det blev ett besök på trimbordet när vi kom in och nu är nästan allt mitt pynt borta men jag kan skaffa mer, hihi!

Maten är äten och jag ska nu fortsätta med min sysselsättning för jag är fortfarande trött - född trött säger matte och kanske det, hihi!

 

Du får ta kort på mig matte men jag tänker inte sitta upp!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards